Wednesday, September 8, 2010

RaYe meNjeLAng laGi~~

huhu..pejam celik jek da nak raye ek kite ni.. makin lame makin cepat r plak mse ni brlalu.. tp aku tetap maintain mude n comel.. huhu.. seharian aku mengerjakan pekerjaan tahunan iaitu MENGANYAM ketupat.. kitorang gne cre tradisional.. bru ah rse rayenye.. skang ni da macam2..nasik himpit la, rendang segera la.. tp kitorang still stick pd yang tradisional.. hari ni kne masak..kompem tergode iman dek bau rendang yang harum memenuhi setiap pelusuk sudut kat rumah ni..pergh!!

 tp kan, esok kan raye kan?? hmm.. agak2 aku dapat lg x duit raye?? harap2 dapat r sebab kalo xdpt x bez la.. haha!! mcm budak2 pulak.. taon ni aku srba serbi merah menyala semangat waja...hahaha!!! yang beznye kiitorang ade kuih sndri!! rekod r sebab lgsg x beli kuih..kpd sape2 yyang nak datang tu, makesure perot da penoh yek sebab kuih ktorang limited edition..huhu..mengarot jek aku ni..huhu.. korang bukak la pin2 tu slalu ok?? tggu aku datang serbu!!!!! hahaha!!! apela.. urm?? k ah,, aku da ketandusn idea ni sebenarnye..sebab tu r asyik mengarut jek.. huhu.. owkay! adiostorodious!!!

sElaMat HarI rAYe MaaF zAhiR & bAtiN

1 comment:

Along Tapa said...

ceh...aku gak yang masak rendang tu...nasib ketupat tu nganyam sesama....