Friday, September 3, 2010

blog oh blog~~~

muke aku tengah teruja!!!! haha!!
hahaha!!! first time bukak blog, tulis blog, tengok blog, discover blog, blogging, buang mase, aaa??? pe ag eak?? haha!! thnx to my brother sbab ajo buat blog... huhu.. nak taw spe abg ak?? x payah.. bio rahsie~~ urmm~~ pe ag nak tulis eak.. td macam  byk idea tetibe lost... huhu!! manusia2.. k ah!!! ni intro jek.. nak wat power2, lom ade pngalaman yang luas bak lautan tak bertepi.. huhu!! bermadah pujangge diriku yang comel niyh!! haha.. byk gak aku tulis ni..urmm.. k ah!! sori r sebab x pndai wat intro sepower power rangers.. huhu.. k, adiostorodious!!!

8 comments:

Along Tapa said...

sape ek abang ko...mesti dia sangat comel lagi bergaya ek????ngahahahhaa

Gorengbaek - Cerita saksi pembunuhan

eMy ManS said...

tp..sepanjang riwayat hidup aku di dunia yang fana ni,, aku rase aku lg comel dari die...hahaha!!! walaupon pipimu chubby tetapi kechomelanku tetap menjadi pujaan ku sendiri!!! haha!!!

ainz said...

Nice to meet u adik along tapa..jgn gaduh2..dua2 same kiut..hee..ain kiut,x? :p nk jgk.. :p

nabilah_2908 said...

empayar Along Tapa semakin besar...

selamat datang ke dunia blog yg penuh dgn carca marba nih.. ;)

Happy Blogging.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOGWALKING

eMy ManS said...

huhu!!! ain tak bole menandingi tahap kecomelan aku dgn tapa!!! wahkahkah!!!

TrahAssan said...

wahh wahhh along ngan adik dy sama2 perasan , bagus , naluri adik bradik mmg cenggitu . kahkahkah :P

eMy ManS said...

trah: nme pon adik bradik.. haha!!! xpayah la nak jelez dgn ktorang.. ktorang mmg smule jadik comel~~ huhu!!

eMy ManS said...

nabilah: empayar along???