Saturday, September 4, 2010

kepelikan keamatan kesangatan

yuhoo~~

 haha!! kembali lagi kite di sesi kedua ye murid2.. haiha!!! ble mase plak aku minat jadik chekgu ni?? huhu..ok, berdasarkan topik yang di taip di atas ye..stop2!! apsal gaye aku macam cikgu plak ni~~ adoiai~~ haha.. ni la yang peliknye.. da r aku x minat nak jadik ikgu, ley ak aku pny 'slang' mcm cikgu... mengong..lupekan ah sumer tu.. asalkan aku tetap aku.. hohoi!!!
 
 secondly, (slang cekgu lg daa) semenjak aku menjejakkan kaki ku yang COMEL loteh ni ke alam universiti ni, macam2 benda brubah.. care, muke??, berat bdn, ermm~~ bole kate macam2 ah!!! tp yg penting hati aku tetap xbrubah...aku ttp ingt kat rumah aku yang petak.. petak?? huu~~ papela~~ uurrrgggghhh!!!! why!!!?? knp bru skrg die memanggil??!! k ah! kene chow dulu.. keje2 mengemas rumah masih belum dslesaikan ye murid2.. haha!! adiostorodious!!!

2 comments:

Along Tapa said...

apa menda jek yang berubah kat ko???sama jek aku tgk.....dah berpuluh tahun aku tgk muka ko cenggitu gak....hahahaha

Gorengbaek - Jom kita bekerjasama

eMy ManS said...

alongku bacin: aku baru 19.. ne sampai puluh taon... tipu3( upin ipin style) huhu~~