Tuesday, April 5, 2011

isu semase.... hellooooo???

assalamualaikom dan selamat sejahtera~~

haha! even korang2 bg idea nak tulis ape pon tetap gak aku xde idea bile nak tulis.. so, ape yang aku ley wat ialah mengampot je laaa~
KITE BAKO JEK...

ok,, 1st thing aku nak citer is esok aku ade test.. means malam ni la~ test thermo yang rase mcm x susah tapi susah.. o_o??

nak cakap susah, mane ade benda yang x susah kan?? SETUJU??
alaa, "cakap xsusah" SUSAH WOI! sebab ape??
1: kite kena pkey
2:kite kena tarik nafas sebelom cakap
3:sebelom cakap. kite kena bukak mulot..

nampak kan kesusahan nak bercakap??
sebab tu la ade si "pendiam" dalam dunia ni...

2nd thing yang aku nak cerita is esok aku ade test MATLAB!!!
means kames ok~
da r xpaham~ mengarot jek lect tu ngajo.."KITE BAKO JEK"
jawabnye """mim alif mim pa wau sim jarak lam alif jarak sim alif mim jarak mim alif ta lam ba""""""

ok sayang ku, jom la sambong stadi...erk?? tido lagi best.. so, peace no kfc and hepi dengan jari jemari yang comel ibarat bulan jatuh ke ribaku yang lembut bak bantal pelok yang berpetakan malaysia yang semakin maju di alam cyber ini.................................................I LOVE U SAYANG KU.. JANGAN SEDEYH2 PASAL PET KAMUU ITU OWKAY~

3 comments:

Along Tapa said...

aku nasihatkan ko malas lagi dowh...test jek tu...nanti kalo fail, dapatla aku nganjing ko tahap gila babi punya..ngahaha...

mana ko korek gambor mak ayah tu??siot betul

Gorengbaek - Pesan ayah yang terbaik dari ladang

Hangit Habis dah - Korang ingat Dia pakai ke cara "CHEAP SALE" cenggitu??

Kerat Senget - Beberapa perkara tentang blog yang kita taktau...

Along Tapa said...

lupa nak bagitau..ko kena review kat KS..

Gorengbaek - Pesan ayah yang terbaik dari ladang

Hangit Habis dah - Korang ingat Dia pakai ke cara "CHEAP SALE" cenggitu??

Kerat Senget - BOHSAN TAHAP GUANO!

Anonymous said...

ala abg,,ungkit lg pasal baby..sedey balik la..huhuh..tape..abg ad tman syg kn..love u too ! ^_^